שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    קורס דאטה אנליסט

    דאטה אנליסט קורס

    דאטה אנליסט הוא זה שרואה דפוסים נסתרים ועונה על השאלות העסקיות החשובות ביותר: "האם אפשר לתת הלוואה לאדם?", "איזה צבע כפתור עובד הכי טוב?", "איפה לפתוח דוחן שווארמה חדש?" ולא רק.  מנתח נתונים הוא מומחה שסיים בהצלחה קורס דאטה אנליסט, הוא לומד לנתח נתונים. הוא אוסף אותם, מעבד אותם ומסיק מסקנות. על סמך הדוחות שלו, חברות מקבלות החלטות חשובות. לדוגמה, במסחר מקוון ניתן לנתח כיצד לקוחות משתמשים בקודי קידום מכירות ואיזה תוכן הכי מעניין את המבקרים באתר, ועל סמך זה להחליט באילו אתרים להשתמש לקידום. בחנויות הרשת הגדולות, על סמך ממצאי האנליסטים, מייעלים את הלוגיסטיקה ועובדים עם זרימת הלקוחות. מכללת יסודות מכשירה את המומחים הטובים ביותר בארץ בעזרת מגוון קורסים בתחומי ההייטק, שיווק, חינוך, ניהול ועוד. ותמיד שואפים להיות הראשונים המספקים את הקורסים המקיפים והטובים ביותר. 

    קורס דאטה אנליסט

    מה זה ביג דאטה

    מדובר בכמות עצומה של מידע שניתן לאסוף ולנתח רק בצורה אוטומטית. נניח שאתה משחק עם הכלב שלך כל ערב אחרי העבודה. פעם שמתם לב שהכלב נובח בקול מגונה בזמן שהוא רץ אחרי הכדור. במקביל, הוא רודף אחרי צעצוע גומי באותה שמחה, אבל בשקט. במשך מספר ימים בודקים את ההשערה: בודקים האם רק הכדור באמת גורם לתגובה כזו? הנתונים הללו "קטנים" וקלים לאיסוף וחישוב ידני, אפילו במחשבה. ביג דאטה הוא טרה-בייט של מידע שונה שצריך לחבר, לעבד ולתרגם ל"שפה אנושית". לדוגמה, חברת צעצועים לחיות מחמד עשויה לנתח את ההרגלים של מאות אלפי כלבים כדי לפתח את המוצר החדש המושלם עבורם. נתונים גדולים הם משאב מרכזי לעסקים: הוא משמש ב-IT, קמעונאות, פיננסים, בריאות, תעשיית המשחקים, ספורט אלקטרוני, טלקום ושיווק. החברות הכי מתקדמות בשוק משתמשות בשרותיו של מומחה שסיים קורס דאטה אנליסט בהצלחה, ומקבלות החלטות אסטרטגיות על סמך נתונים אלו.

    איזה ידע ומיומנויות ניתן לרכוש בעזרת קורס דאטה אנליסט?

    • עבודה עם נתונים באמצעות Google Sheets, Sublime, Excel;
    • להשתמש בשפת תכנות אחת לפחות כדי לפתור בעיות;
    • כתיבת שאילתות למסדי נתונים של SQL;
    • הטמעת דיווח במערכות BI: Tableau, Power BI, Google Data Studio וכו';
    • ידע בסיסי בסטטיסטיקה.

    את כל הכישורים והידע הנדרש, וגם מעבר תוכלו לרכוש בעזרת קורס דאטה אנליסט של מכללת יסודות. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים ליצירת קשר ויצרו אתכם קשר בהקדם.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת