שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    המכללה שתוביל אתכם לעבודה מובטחת!

    מכללות באילת מציעות קורסים ותוכניות לימוד במגוון נושאים. מדובר על תחומים מבוקשים מאוד בשוק העבודה הישראלי, אבל גם הבינלאומי. הן בעלות תשתיות מקצועיות מעולות המותאמות לצרכי התלמידים ודרישות הרשויות השונות. כל אחד יכול למצוא את התוכנית המתאימה לצרכיו. מכללת "יסודות" הפועלת באילת עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    מכללות עם מרצים מבוקשים.

    מכללות באילת הן בעלות תשתיות הכוללות אולמות לימוד מאובזרות וצוות מקצועי עם מרצים מקצועיים ומיומנים. הם מגיעים מהאקדמיה אבל גם מהשוק הפעיל. כך הם משלבים בין ידע תיאורטי ומקצועי וניסיון כמנהלים בתחומי עיסוק רבים. כל מכללה הינה בעלת מסלולי לימוד בקשת של נושאים ובין היתר, מחשבים, הייטק, ניהול, שיווק, פרסום, ספורט, בריאות, פדגוגיה, אווירונאוטיקה ועוד. בין היתר, קיים דגש על לימודי ליבה של מקצועות מתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. ניתן ללמוד מקצוע או לבחור נושא לטובת תחביבים ועיסוק לשעות הפנאי. תוכניות הלימוד כוללות לימוד אקדמי טכני והשתלמות מעשית המתבצעת במעבדות ובחדרי לימוד המיועדים לכך. בנוסף, לימודים מקיפים על מכשירים שימושיים כמו סמארטפונים, טאבלטים, מערכות מחשוב אחרות ועוד. המטרה היא להכין כל בוגר להשתלבות מהירה בשוק העבודה ובחברה.

    מסלולי לימוד

    ניתן למצוא מגוון מסלולי לימוד. החל מלימודים בסיסיים דרך מסלולים למתקדמים ועוד. כך החל מפרטי ועד למסלול של 3 שנים. קורסים מובילים הם גרפיקה, חשבי שכר והנהלת חשבונות, אבטחת איכות ועוד. ניתן גם למצוא תוכניות לימוד אישיות המותאמות ספציפית לכל אחד הרוצה בכך. התלמידים זוכים ליחס אישי צמוד והמרצים קשובים כל העת לבקשותיהם. הבוגרים העומדים בדרישות כל קורס זכאים לקבל תעודת הסמכה מתאימה. ההנהלה יכולה לסייע לבוגרים להשתלב בשוק העבודה.

    מוניטין רב

    מכללת "יסודות" הפועלת באילת עוסקת בנושא ומומלץ ללמוד אצלה. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, מסלולי לימודים ברמה גבוהה, יחס אישי ועוד. מנהליה ומרציה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחות רבת שנים ממסורת של מצוינות, מהכשרת דורות של תלמידים מוכשרים ועוד. היא תשמח  להעמיד את התשתית המעולה שברשותה ולקבל אליה מועמדים מתאימים לאחר תהליך הכרות ואבחון מקובלים.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת