שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    לא רוצים תואר אבל כן לרכוש השכלה? בואו אלינו ללמוד מגוון רחב של קורסים!

    קורסים מקצועיים באילת ניתן ללמוד במכללה איכותית בעלת תשתית מתאימה. הם כוללים תחומים מבוקשים בשוק אשר מיועדים לרכישת מקצוע לחיים. המועמדים עוברים אבחונים וראיונות. הבוגרים העומדים בדרישות הקורס מקבלים תעודות הסמכה מוכרות על ידי הרשויות. מכללת "יסודות" הפועלת באילת עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    קורסים מקצועיים באילת  – בנושאים מגוונים

    קורסים מקצועיים באילת מועברים במסלולי לימוד במגוון נושאים ובין היתר, מחשבים, הייטק, ניהול, שיווק, פרסום, ספורט, בריאות, פדגוגיה, אווירונאוטיקה ועוד. ניתן ללמוד בהם מקצועות כמו חשבות שכר והנהלת חשבונות, אבטחת איכות, ממונה בטיחות, ניהול לוגיסטיקה, ניהול מלאי ורכש, עוזרי בטיחות, גרפיקה, פרסום, עיצוב, שיווק ועוד. כל אלו נכללים בליבת התעסוקה של השוק הישראלי כמו גם הבינלאומי. ניתן למצוא מסלולים בסיסיים של שנה אחת  או ארוכים יותר של  3 שנים. קיימות תוכניות לימוד המותאמות ספציפית לכל אחד בהתאם לצרכיו ורצונותיו. לצד קורסים אלו ניתן למצוא אחרים ללימודי ליבה, ללימודים נושאים הקשורים לתחביבים האהובים על בני אדם ועוד. הלימודים נחלקים לעיוניים בהם מועברים חומרי הלימוד בכיתות. במקצועות מסוימים קיימים גם למודים מעשיים המאפשרים השתלמות בתחום באמצעות מערכות הקיימות במכללה.

    מסלולי לימוד

    המכללה היה בעלת תשתית מעולה הכוללת חדרי לימוד מאובזרים וכן, מרצים מנוסים וידועים. הם מגיעים מעולמות האקדמיה והתעשייה, כך, הם מביאים עימם ידע אקדמי וניסיון מעשי ובהחלט, יכולים להעביר את החומרים בצורה הטובה ביותר. הם קשובים לתלמידים והיחס המוענק על ידם הינו מעשי. הבוגרים העומדים בדרישות מקבלים תעודת הסמכה אשר מוכרות על ידי המשרדים הממשלתיים ורשויות אחרות. ההנהלה הינה בעלת קשרים בשוק העבודה ולכן,  יכולה לסייע לבוגרים להשתלב בו. לעובדה זאת חשיבות עליונה.

    מכללה בעלת שם

    מכללת "יסודות"  הפועלת באילת עוסקת בנושא ומומלץ ללמוד אצלה. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, העברת חומרים ברמה גבוהה, יחס אישי ועוד. מנהליה ומרציה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחות ממוקדת, ממסורת של מצוינות, מהכשרת דורות של תלמידים יצירתיים ועוד. היא תשמח  להעמיד את התשתית המעולה שברשותה לכל תלמיד הנזקק ללימודים מקצועיים.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת