שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    רוצה ללמוד גרפיקה ממוחשבת? רק אצל מכללת יסודות!

    קורס גרפיקה ממוחשבת באילת מקנה לכל משתתף כלים לביצוע עבודות גרפיקה  ממוחשבות מגוונות כולל מורכבות. במהלך הקורס הוא לומד איך לעשות שימוש בתוכנות ייעודיות לנושא זה. בוגר קורס כזה הופך לגרפיקאי מוכשר ומיומן. כך, הוא יכול להשתלב ללא קושי בשוק העבודה המגוון הקיים. מכללת "יסודות"  הפועלת באילת עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    קורס איכותי ויחיד מסוגו

    קורס גרפיקה ממוחשבת באילת שם דגש על לימוד תכנים שונים ובעיקר על לימוד עבודה על תוכנות פופולאריות. שליטה  במיומנות רבה באחת מהן או בכולן תסייע לו להפגין ביצועי גרפיקה ממוחשבים מגוונים כולל ייחודיים. כך הוא יצבור לעצמו מוניטין. הוא יכול לעבוד בבתי דפוס, במשרדי פרסום, בלשכות של הוצאה לאור, בסטודיו לעיצוב גרפי, בחברות הייטק ואנימציה, בבתי הפקה לטלוויזיה ועוד. היתרון הנוסף הינו ביכולת להעביר חומרים מעוצבים באמצעות האינטרנט – מה שמקל רבות על התקשורת והעבודה מול הלקוח וגורמים אחרים. ככל שרמת העיצוב הגרפי גבוהה כן העבודה באינטרנט תהיה טובה יותר והתוצאות מספקות. תכני הלימוד כוללים לימוד עקרונות, כלים ושיטות עבודה בעולם הגרפיקה ורכישת כלים ומיומנויות לביצוע עיצוב גרפי, עימוד ועריכה, הוצאה לאור, הפקות דפוס ועוד. תוכנות מובילות עליהן לומדים הן אילוסטרייטור, פוטושופ, וכן, אינדיזיין. כל אחת מספקת שיטות עיצוב ועריכה אחרות.

    מסלולי לימוד

    מסלולי הלימוד מגוונים. במסגרת כל אחד מהם ניתן ללמוד בצורה יסודית. הלימודים הינם עיוניים וכוללים גם תרגולים מעשיים רבים. הם אלו המכשירים את הסטודנטים ומאפשרים להם להתמחות היטב בתוכנות הקיימות. המורים מגיעים מהאקדמיה והתעשייה ולכן, מיומנים מאוד ובעלי אג'נדה מעשית. כך הם תורמים בצורה המיטבית לכל תלמיד. חדרי הלימוד מאובזרים היטב כולל מערכות מחשוב עם התוכנות המתאימות.

    מכללה בעלת ידע מצטבר

    מכללת "יסודות"  הפועלת באילת עוסקת בנושא ומומלץ ללמוד אצלה. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, רמת לימוד גבוהה, קבלת תעודת גמר מוכרת אצל הרשויות, סיוע למציאת משרה בתעשייה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה ומרציה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום. המכללה תשמח  להעמיד את התשתית הקיימת אצלה לטובת כל תלמיד.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת