שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    קורסים באילת – איזה קורסים ניתן ללמוד באילת?

    איזה קורסים ניתן ללמוד באילת?

    מאת: יהונתן ארוך – מנהל מכללת יסודות אילת

    כדי שתבינו את גודל היתרונות שיש בלימודים בעיר אילת, הכנתי לכם מאמר ובו מידע על כמה מהקורסים המקצועיים שאפשר ללמוד בעיר אילת,

    ולקבל תעודת מקצוע שמוכרת בשוק העבודה.

     


    יש לך מטרות גדולות? יש לנו את הקורס בשבילך.
    לימודים ברמה של תל אביב, בלי לעזוב את אילת 🌞

     

    מכללת יסודות באילת — קורסים ולימודים ברמה הגבוהה ביותר


     

    נתחיל כמובן בקורסי הדגל שלנו, קורסי מחשבים ולימודי הייטק באילת.

     

    קורס טכנאי מחשבים באילת 💻

    חולמים לעבוד בהייטק?

    מעניין אתכם לעבוד בתחומים הכי מרתקים ומתגמלים שיש במדינה?

    אם כן, כדאי שתתחילו מהבסיס — קורס טכנאי מחשבים, או בשמו השני — קורס טכנאי פיסי (קורס טכנאי PC), של מכללת יסודות.

     

    אז למה כדי להתחיל דווקא בקורס הזה? 🤔

    הסיבה פשוטה מאוד.

    כדי שתתחילו לעבוד בתחום ההייטק, הקשור למחשבים, עליכם לדעת לדבר את שפת המחשב, ולהבין את המושגים עליהם ואיתם תצטרכו לדבר עם הקולגות שלכם.

    אם תקפצו ראש מיידית לתחום הסייבר או לניהול רשתות בלי שום רקע  — סיכוי טוב שתתאכזבו.

    אז כדי להימנע ממצב זה, אתם צריכים לעבור את השלבים הראשונים בתחום, ואת זה תעשו באמצעות קורס טכנאי מחשבים, שמתחיל מהיסודות של עולם המחשוב.

     

    בחנו את עצמכם — מושגי יסוד שחייב להכיר (ולדעת להסביר אותם לילד בן 5!)

    גיגה בייט

    מגה בייט

    טרה בייט

    מגה הרץ

    זכרון מטמון

    זכרון אקראי

    מה ההבדל בין מערכת הפעלה 32 ביט ל64 ביט

    וזה רק על קצה המזלג.

    NEXT…

    אחרי שהתחלתם קצת לשלוט במושגים ולדבר בשפה של המחשב, תעברו ללמוד את כל עולם החומרה:

    לוח אם, מעבד, ספק, נפחים, סוגי כוננים, כונן קשיח, זיכרון ראם, סוגי כבלים, סוגי מארזים שונים, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים וכו׳.

     

    בקורס טכנאי מחשבים באילת, אתם תגעו פיזית ברכיבים, וגם תפרקו ותרכיבו מחשבים במעבדה מקצועית, עם כל הציוד הדרוש.

    סיימתם? יופי, השלב הבא — מערכת ההפעלה.

    כי אי אפשר להיות איש או אשת סייבר, אם אנחנו לא יודעים להפעיל את כל מערכת הפעלה שיש בתחום, בין אם ווינדוס, לינוקס או MacOS של חברת אפל.

    תלמדו להיכנס להגדרות מערכת ההפעלה, להתקין ולפרמט את המערכות, לגבות חומרי מידע,וגם נגע קצת בתחום הסייבר: לתפעל וירוסים, לחסום ולהגן מפני פריצות, לעבוד עם חומת אש (Firewall) ועוד.

    אם ממש תאהבו את האספקט הזה של הלימודים, כנראה שלימודי המשך בתחום מנהל רשתות וסייבר, תחום סופר רווחי ומבוקש, יכול להתאים לכם.

     

    אחרי שהשגתם את הידע הזה (וזה לא לוקח המון זמן) ואתם כבר "מדברים שוטף" את השפה, אתם יכולים לקחת את אחד מקורסי ההמשך.

     


    ⚔️ מלגת חרבות ברזל ⚔️

    תמיד חלמתם ללמוד מקצוע מעניין שאפשר להתפרנס ממנו יפה, אבל המחירים לקורסים איכותיים מגיעים היום לסכומים של 25 ו-30 אלף ש"ח.

    וואלה, מוגזם. במיוחד בתקופה הנוכחית.

    אז במכללת יסודות החלטנו לבוא לקראתכם האילתים, ולתת לכם מלגות של אלפי שקלים על כל הקורסים שלנו!

    אין מחירים משתלמים כאלה בכל הארץ, ואתם יכולים לבדוק אותנו.

    אפשר גם לפרוס לתשלומים או לשלם מהפיקדון, והלימודים הם במתכונת ערב, פעם-פעמיים בשבוע.

    יש לכם שאלה? לחצו על כפתור הוואטסאפ כאן בצד ושלחו לנו הודעה או חייגו:

    077-804-9931


    מנהל רשתות – MCSA באילת

    מה זה בכלל MSCA?

    אלו ראשי תיבות של: Microsoft Certification Solutions Associate — מוסמך פתרונות מטעם מיקרוסופט, ובשפת בני אנוש, מנהל רשתות מחשבים.

    זהו אחד המקצועות הפופולריים ביותר שיש בשוק העבודה. והמשכורת הממוצעת? מתחילה ב-15,000 שקלים בחודש, ללא ניסיון.

    אבל לפני שקופצים לשכר, בואו נבין מה זה מנהל רשת.

     

    שכר מנהל רשתות באילת

     

    מנהל הרשת

    הוא האדם שאחראי על התחזוקה והניהול של שרתים בחברה. במילים יותר פשוטות, מנהל הרשת צריך לגרום לכל המחשבים לדבר את אותה שפה על מנת שהתקשורת תעבוד חלק.

    בלי תקשורת, אי אפשר לעבוד. אותו מנהל צריך לדעת להפעיל שרתים, נתבים, לדעת לקנפג את מערכת ההפעלה של ניהול הרשת ועוד.

    בקורס מנהלי רשתות, המורה כבר ידבר בשפה טכנית שאתם כבר צריכים להבין, בהנחה שהגעתם עם רקע, או שלמדם לפני זה את קורס טכנאי מחשבים.

     

    קורס ניהול רשתות באילת

     

    ומה אם אני רוצה ללמוד רק מנהל רשתות?

    אז אם תרצו ללמוד רק מנהל רשתות, בלי להתחיל בקורס טכנאי מחשבים,אתם יכולים לעשות מכינה של חודש ימים, או לחלופין מבחן המוכיח שליטה בתוכנית הלימודים. כמובן שיש מכללות שיותר מעוניינות בכסף ולא במקצועיות, ולכן יהם יקבלו גם סטודנטים ללא רקע, או לאחר מכינה מחופפת.

    הדרך הזו היא לא מקצועית ופוגעת בסטודנט שלא מבין את החומר הלימודי, מה שמוביל ללחץ ולתסכול מהלימודים.

    מכינה שעושים לפני קורס מנהל רשתות צריכה להיות מכינה אינטנסיבית הכוללת מינימום של 15 שעות שבועיות, כדי לנסות להעביר את המידע העיקרי של תוכנית הלימודים של טכנאי מחשבים.

    בסיום הקורס, על הסטודנט לעבור את מבחני המכללה (שהם יותר קשים מהמבחן הבינלאומי של מיקרוסופט, לכן רוב בוגרי מכללת יסודות עוברים את מבחני מיקרוסופט בפעם הראשונה).

    בנוסף, הסטודנט צריך לעבור את המבחנים הבינלאומיים של מיקרוסופט על מנת לקבל את התעודה הנכספת.

    את הבחינה עושים אונליין מול מרכז הבחינות של מיקרוסופט באנגליה. הבחינה לוקחת בין שעתיים לשלוש, ומכילה בין 49 ל-90 שאלות אמריקאיות בשילוב סימולציות על החומר שלמדתם, וגם תתבקשו לבצע מספר משימות שבוחנות את הידע שלכם.

    שימו לב ♥

    יש מכללות רבות שמשחקות משחק שיווקי ומנסות למכור קורסים עם שמות ״מפוצצים״ כמו MCSA ו-MCSE וגם סיסקו CCNA.

    אבל לרוב זה מעיד על סילבוס מבולגן ולא ממוקד, עם הרבה נגיעות קטנות בהמון נושאים, בלי להיכנס לעומק. לכן חשוב מאוד לבדוק את תוכנית הלימודים, לשבת עם יועץ קורסים שבאמת מבין בתחום הזה ויכול לכוון אתכם בהתאם לייעוד שלכם ולמה שמעניין אתכם.

    אז עכשיו אחרי שאתם מבינים קצת יותר טוב את עולם ניהול הרשתות, בואו נעבור להסמכת סיסקו CCNA. אסביר מה זה אומר בכלל, ומה הקשר שלה לעולם ניהול הרשתות ואבטחת מידע.


    הסמכת CCNA – תמיכה בתקשורת נתונים באילת

    חברת סיסקו הינה אחת החברות הגדולות בעולם, המתמחות בציוד תקשורת, העברת מידע ורשתות. חברת סיסקו פיתחה טכנולוגיה יחודית משלה המאפשרת העברת מידע בצורה בטחותית יותר. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בכל חברה המחפשת מומחה תקשורת והעברת נתונים.

    הקורס הסמכת CCNA (cisco certified network associate) מכשיר את הסטודנט לבחינת סיסקו באותו נושא. הסטודנטים ילמדו פיתוח רשת, הגדרת רשתות ע״פ דרישות הלקוח, הגדרת ראוטרים, הטמעת רשתות, מודולים שונים, בקרת איכות, בדיקות רשת ואיכות התקשורת. בעצם כל מה שקשור לרשתות והעברת נתונים ברשת. עם השנים חברות סיסקו מותגה כחברה מספר אחת לתמיכה ברשתות. החברה האמריקאית מתמחה באבטחה ומתן פתרונות לתקשורת נתונים. היה והסטודנט מחליט לגשת לבחני ההסמכה של סיסקו, הוא מקבל תעודה בינלאומית המעידה על יכולותיו המקצועיות בתחום המחשבים והייטק. תעודה זו תעזור לסטודנט להיות מסוגל להשתלב במספר תעשיות הייטק. החל ממנהל רשת ועד ליועץ תקשורת בארגונים גדולים. התלמידים יעברו סימולציות של בניית מערכי תקשורת שונים בנוסף למבחני סימולציה של סיסקו על מנת לדעת האם מוכנים לגשת לבחינה.

     

    קורס ccip באילת

    Ccip – cisco certified internetwork professional – ההתפתחות הטכנולוגית המטורפת בשנים האחרונות עם צמחת של חברת סיסקו בתחום ניהול הרשת הובילה לדרישה עצומה בשוק העבודה. עיקר הקורס מתמקד בתכנון רשתות תקשורת וספקי תקשורת. על הסטודנט יהיה לדעת לתחזק רשת באופן שוטף, בנוסף להתקנה ותמיכה בחומרה ותוכנה של סוגי רשתות שונות. כל בעיה שקיימת ברשת הוא האדם המקצועי לתקן זאת. אם זה עברת נתונים לקוי או פריצה לשרת החברה, עלינו לדעת להתמודד עם זה. נלמד על BGP, שיטות Mpls להעברה ברשת ועוד. קורס זה נועד לאנשים בעלי רקע מקצועי בתחומי הרשת השונים, מהנדסים העוסקים במערכות תמיכה.

    הקורס ccip באילת מכשיר את הסטודנט לבחינות ההסמכה הרשמיות של תואר ccip. מסלול ההכשרה המקצועי באילת מכין את הסטודנט ל-4 בחינות סיסקו ccip. ניתוח מצב הרשת, איתור תקלות, בניית רשתות לארגונים וספקי תקשורת גדולים, בניית תצורות רשתות.

     

    קורס ccnp באילת

    בעשור האחרון ניתן לראות כי הביקוש לקורס הccnp של סיסקו בעליה מתמדת. ישנה דרישה רבה לאנשי מקצוע בתחום זה. מכיוון שהכל היום זה תקשורת, החל מעסקים קטנים ואז לעסקים גדולים, הכל סביב תקשורת, ולכן כולם צריכים מומחה תקשורת בתחום הip. קורס זה מסמיך למבחני הרמה הגבוהים ביותר של חברת סיסקו העולמית. כמובן שלא כל אחד יכול להיכנס לקורס זה מיידית. דרוש ידע מוקדם או הסמכת ccna. קורס ccnp באילת מתמקד בארבעת הנושאים העיקריים של המבחנים: הקמת רשתות תקשורת, אבטחת רשת, שימוש במתגים וביצוע troubleshooring.

     

    קורס טכנאי סמארטפונים וטאבלטים באילת

    איזהו חכם ? הרואה את הנולד.

    כל מי שיכול לזהות את המגמה העתידית בתחום הייטק וטכנולוגיה לרוב יעשה הרבה כסף וגם יהיה לו ראש שקט לגבי איזה מקצוע ללמוד ולעסוק בו. נכון להיום העתיד כולו סביב הסמארטפונים וטאבלטים. רק מתוך נתוני דוח חברת אריקסון עולה כי עד שנת 2021 מספר מכשירי הסמארטפון אמור לעלות ב-23% מידי שנה. משמע עד שנת 2021 אנו אמורים להגיע ל – 28 מיליארד מכשירים פעילים. העתיד זה סמארטפון. כל חברת הייטק היום שמכבדת את עצמה מעניקה לעובדי מכשירי פלאפון חכם. צורת העבודה היום במשרדים הינה דרך הסמארטפון. כל עולם האבטחה יותר מוגן דרך הסמארטפון. קחו למשל דוגמא את האירוע שהיה לאפל מול ה – FBI. הסוכנות הפדרלית לחקירות של ארצות הברית נחשבת לאחת הסוכניות המובילות בעולם בביון, ריגול וכו׳. כל המטרה שלה זה לדעת לפרוץ, לעקוב ולרגל אחר חשודים. אך במקרה של ניסיון פריצה לאיפון של אחד מלקוחות חברת אפל, גדולת הביון האמרקאית לא הצליחה. ה – FBI דרש מחברת אפל לפתוח את ההרשאות למכשיר הלקוח (משמע לפרוץ בשבילם את האיפון), אך אפל כחברה שמתחייבת לחוזים שלה מול קהל לקוחותיה לא הסכימה. דבר ההוביל לתביעה של ה – FBI. אירוע זה הוכיח לנו עד כמה הסמארטפונים הינם מאובטחים לעומת המחשבים. הידעתם כאשר אתם שולחים סמס מאיפון לאיפון דרך תוכנת ההודעות של אפל כמעט ולא ניתן לפרוץ לאותו הודעת סמס. גם למי שעדין אינו מבין זאת, העתיד בהחלט סמארטפונים וטאבלטים. קורס טכנאי סמארטפונים וטאבלטים באילת אנו נכשיר את הסטודנט עד רמת דרג ג׳ הכולל הלחמות של רכיבים וזיהוי תקלות ופתרונם. רק בעיר אילת ישנם למעלה מ33 חנויות / מעבדות לסמארטפונים וטאבלטים. חלק מהחנויות מעבדות כבר עובדות למעלה מ – 10 שנים. משמע כנראה יש הרבה פרנסה בתחום אם בעיר כזאת קטנה יש כל כך הרבה מעבדות ולכולם יש פרנסה. אבל זה אינו מספיק, עדין יש בעיה של אנשי מקצוע אשר למדו בצורה מקצועית ויסודית. אנשי מקצוע שלא יעשו ניסוי וטעייה על חשבון הלקוח אלא בעלי ניסיון מראש המגיע מלימודים מקצועיים בתחום התעסוקה שלהם בשוק העבודה.

     

    קורס קידום פייסבוק מקצועי באילת

    האם יש משהו בעולם של היום שיכול להסתדר בלי פייסבוק. גם מהבחינה האישית או העסקית כמעט לכל אדם יש חשבון פייסבוק. ישנם אנשים שמשתמשים בפייסבוק לחייהם האישים, ישנם אנשים שמשתמשים בפייסבוק לקידום נושא מסויים, פוליטיקה, שינוי חברתי, עסק וכו׳. כמו כן לפייסבוק יש גם דפי נחיתה מסוגים שונים. דפי נחיתה לעסקים, למכללות, ללימודים, לקבוצות וכו׳. כל זה מוכיח לנו שהפייסבוק הינו עולם מורכב מאוד של אפשרויות לקידום נושאים אישים, עסקים, חברתיים ומדיניים. כאן הקורס קידום פייסבוק מקצועי באילת בא לידי ביטוי. בקורס זה אנו נכשיר את הסטודנט כיצד להפעיל לטובתו את כל כליה המקצועיים של פייסבוק. הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם מכילה אפשרויות רבות של קידום עסקים ונושאים אישים ברשת. ניתן לעשות זאת ע״י קידום אורגני, קידום ממומן, פילוח קהל היעד של אותה מטרה, קריאה לפעולה ע״י הלקוח, תפיסת תשומת ליבו של הלקוח ע״י סוגי פרסום שונים: תמונות, וידאו, סרטוני תדמית, מצגות, סרטוני הסברה וכו׳. חלוקת תקציב נכון. חובה על איש המקצוע קידום פייסבוק לשלוט בחלוקת תקציבים. כמה עלינו לשלם מינימום על מנת להגיע לקהל הלקוחות שלנו. האם מספיק 10 ₪ ביום, או שצריך תקציב של 1000 ₪ בשבוע. האם התוצאות שאנו מקבלים עוזרות לנו באמת לקדם את המוצר / נושא שלנו. מספיק לקבל עשרות אלפי לייקים, או שאנו רוצים יותר שיתופים, אולי מעורבות בפוסט זה מה שאנו רוצים להשיג. הסטודנט לקורס קידום פייסבוק מקצועי באילת ידע לשלוט בכל הנושאים הללו ועוד. היום שליטה בפייסבוק הינה חובה, בין אם זה למקצוע או לקידום נושא חברתי / אישי. עוד נושא מאוד חשוב בתחום קידום רשתות חברתיות, זה התקשורת בין בעל העסק ללקוחות שלו. כאשר לקוח פונה לבעל העסק דרך רשת הפייסבוק, עלינו לדעת כיצד אנו מעניקים לו מענה כמה שיותר מהיר, מענה נכון, מענה יעיל בהתאם לפניית הלקוח. עכשיו שכולם יודעים שרשת הפייסבוק אינה עוד מקום סתם לעדכונים על חיי היום יום, אלא מדיה פרסומית המכילה מאות אלפים של מפרסמים מגדולים ועד לקטנים, ובכל הרעש הפרסומי הזה אתם חייבים לתפוס את עין קהל היעד שלכם. לכן, קורס זה הינו חובה לכל מי שרוצה להעביר מסר / לפרסם או לעניק שירותי קידום אינטרנטי דרך מדיות חברתיות.

     

    קורס אופיס והכרת המחשב (Office)

    בעולם המתקדם של היום, ישנם מספר תחומים שחובה לשלוט בהם ולהכיר אותם. קורס לימודי אופיס – Office והכרת המחשב הינו אחד מהם. כולם כבר יודעים שכל משרד מהקטן ביותר לגדול ביותר צריכים שהעובדים שלהם ישלטו בתוכנית אופיס. לא משנה אם זאת חברת הייטק, משרד רואי חשבון, משרד עורכי דין, מוסך, מכללה או ניהול אזורי מסחר. בכל התחומים היום ישנם מחשבים, ועל מנת לדעת לנהל משרד בצורה מסודרת ומקצועית. חובה לדעת את תוכנת אופיס, הלו הן: אורד, אקסל, פאור-פוינט ואוטלוק. לכל תוכנה יש את ההתמחות שלה, ולא ניתן לוותר עליה. קחו לדוגמא את תוכנת אורד. זאת תוכנת התמלילן הטובה והפופולרית ביותר בעולם. על מנת לכתוב מכתבים מכובדים, לבנות טבלאות לניהול המשרד, הפצת מיילים לקהל הלקוחות שלנו ועוד. כל זה נעשה ע״י כתיבה בעזרת תוכנת אורד – Word. הבאה בתור הינה תוכנת אקסל – Excel הידועה והמפורסמת ביותר. תוכנה זו מציגה גליון אלקטרוני המעניק לנו את היכולת לבצע פעולות מתמטיות וליצור טבלאות פיננסיות בכל תחום, החל מניהול כלכלת הבית ועד לניהול בנקאי של הפנסיה שלנו. תוכנה חשובה ביותר הנדרשת לנו על מנת שנוכל להעניק לבעלי החברה או מנהלי החברה תמונה מסודרת של המצב הפיננסי של החברה. ישנם גם תוכנות שניתן ללימוד לשימוש ביתי כיפי או מקצועי. תוכנת הפאוורפוינט – PowerPoint מסוגלת לעשות כל סוג מצגת שאתם רוצים. מצגות לבית של החופשה המשפחתית ועד למצגת מקצועית אשר אמורה ללוות אותכם בהצגת נושא חשוב לעובדים שלכם. תוכנת אוטלוק – Outlook נועדה לרוב לעסקים, נכון שניתן לסכרן עליה את המייל האישי שלך ולעבוד דרכה בניהול המייל האלקטרוני שלך. אבל רוב האפשרויות שלה, הגדולה של התוכנה באה לידי ביטוי בניהול תקשורת שוטפת בין כלל עובדי החברה דרך מייל תוכנת מיילים משותפת. ניתן לשלוח פגישות למחלק השיווק בלבד, לשלוח מייל למנכ״ל ולסמנכ״ל בלי ששאר העובדים יהיו מעורבים. כל אנשי הקשר שלך אתה יכול להוסיף אוטומטית לתוכנה ובכך לשלוח מיילים באופן מהיר ויעיל לכלל עובדי המערכת. קורס אופיס ולימודי הכרת המחשב הינם מהחשובים ביותר לכל אדם המעוניין לעבוד עם מחשב. בין אם זה בביתו ובין אם זה בעסק.

     

    קורס בניה וקידום אתרי אינטרנט באילת

    מעטים יודעים, אבל מה שהיה לפני 20 שנה כבר לא רלוונטי להיום בתחום בניית אתרי אינטרנט. פעם על מנת לבנות אתר היה חובה לשלוט במספר שפות תיכנות, כמו למשל: HTML, PHP, JAVA ועוד. היום זה שונה לחלוטין. אחת החברות המרכזיות ששולטות בשוק מנועי החיפוש באינטרנט הלו זאת חברת גוגל. משמע, כל האתרים שנמצאים ברשת האינטרנט מחוייבים לחוקי גוגל על מנת להיות מקודמים גבוה בדפי החיפוש של הצרכן. מי שאינו עובד על פי חוקי חברת גוגל, כנראה שיהיה מאוד קשה למצוא אותו באינטרנט. לכן מכללת יסודות – מ.מ.א מציעה לסטודנט 3 מסלולי לימוד עיקריים בתחום בניית אתרי אינטרנט. המסלול הראשון קורס הכולל 590 שעות של לימוד שפות התיכנות המתקדמות והחשובות ביותר בעולם הבנייה וקידום אתרים. כמובן רצוי שהסטודנט יהיה עם רקע בתיכנות או לפחות ידע במה מדובר.

    2 המסלולים האחרים הינם פלטפורמות אשר מעניקות לסטודנט את האפשרות לבנות ולעצב אתר באופן יחסית קל ונגיש יותר. פלטפורמה אחת הינה WordPress מבית חברת מיקרוסופט, והשניה הינה חברת Wix אשר גם כן מעניקה את אותם אפשרויות. ניתן להתווכח מי יותר טובה, אך אין טעם. תשאלו כל תכנת שרגיל לעבוד עם WordPress והוא יגיד לכם שהיא עדיפה. תשאלו תכנת של Wix והוא יגיד לכם למה היא יותר טובה. האמת היא שצריך פשוט לבדוק את היתרונות חסרונות שכל פלטפורמה מציעה לנו. כמו למשל, חברת Wix הינה החברה השניה המאובטחת בעולם אחרי חברת אפל, נתון מאוד משמעותי וחשוב בתחום בניית האתרים (הרי רבים האתרים הפרוצים או שפורצים אליהם). מה שמעניק לה עדיפות מול עסקים המעוניינים לקבל אתר מאובטח. WordPress לעומת זאת יותר וותיקה ובעל אפשרויות תכנות שאינן קיימות ב – Wix. למרות שגם נושא זה כבר שונה והיום כמעט כל מה שניתן לעשות ב – WordPress ניתן לעשות ב – Wix.

    ההבדל המשמעותי הינו בתוכנית הלימודים, כמות השעות והרקע הנדרש מהסטודנט שמעוניין ללמוד את המקצוע בנייה וקידום אתרי אינטרנט.

     

    קורס מנהלים/ות אדמיניסטרטיביים ומנהלי/ות לשכה בכירים/ות

    אם אתם מעוניינים ללמוד מקצוע בעל מאה אחוז דרישה בשוק, אין ספק שזה המקצוע בשבילכם. כל משרד צריך היום אדם אחראי בעל יכולת עבודה מול מספר משימות בו זמנית, אדם שיכול לנהל משרד או לשכה בלי להוות נטל על הבוס. בעבר תפקיד זה היה נקרא מזכיר/ה, ואותם אנשים היו לרוב מעניקים מענה לקהל באופן מינמאלי (נותנים מענה על שעות פעילות, רשימת הודעות והעברתם ומענה טלפוני). היום כבר אין צורך בשירותים הללו. על מנהל/ת המשרד / לשכה להיות אנשים השולטים ב: עקרונות בארגון וניהול, הפעלת המשרד בעידן המודרני, ניהול משאבי אנוש, ניהול עסקי תשלומים וגביה, תכתובות מנהליות, תכנון וניהול זמן, ניהול שירות איכותי, עבודת צוות, תהליך קבלת החלטות, תקשורת ארגונית ובינאישית, התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה, טיפוח תדמית, אסרטיביות בניהול, הכרת המשרד הממוחשב, שיווק ויחסי ציבור, דיני עבודה ויחסי עבודה, ולא פחות חשוב הקלדה עיוורת. כפי שניתן להבין מדובר במקצוע מאוד רציני. ״יד ימינו״ של הבוס. מכיוון שכל הזמן קיים צמצום במשק על מנת ליעיל את מפעלי העבודה מבחינה כלכלית. המפעלים מחפשים כמה שיותר אנשים בעלי יכולת לבצע מספר משימות והתמודדות מול מצבים שונים בתחומים מגוונים. לכן, על מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת חובה לשלוט בכל הנושאים אשר כתבתי כאן. קחו לדוגמא מנהל מוכשר מאוד אשר אינו שולט בדבר בסיסי כמו החלפת ״מחסנית״ דיו של המדפסת, או אינו יודע כיצד לקרוא תלוש עבודה וכו׳. כל זה אומר שאותו בוס שלו צריך לעבוד יותר קשה ולבצע יותר משימות. במקום להתרכז במשימות החשובות של ניהול המפעל, אותו בוס צריך להתעסק בדברים שוליים אז פוגעים בהספק המפעל. אותו מנהל מוכשר צריך לדעת איך פיסית להחליף את הדיו במדפסת, מאיזה ספק מזמינים את הציוד, לקבל 3 הצעות מחיר ולדעת להשוואות ביניהם, לעזור לאותו עובד חברה בקריאת תלוש השכר שלו היה ואינו מבין כיצד חושב שכר משכורתו ועוד.

    לכן, מי שרוצה באמת למצוא עבודה כמה שיותר מהר, שיבוא ללמוד קורס מנהלים / מנהלות אדמיניסטרטיביים ומנהלי / ות לשכה בכירים / ות.

     

    קורס תכנות באילת

    קורסי התכנות הינם מגוונים ורחבים, ישנם מסלולים רבים אשר ניתן ללמוד בתחום התכנות, הכל שאלה לאן אנו מעונינים להגיע. זאת אומרת במה אנו רוצים לעסוק ולעבוד בשוק העבודה. קחו למשל בניית אתרים. אדם אשר רוצה לבנות אתרים, צריך ללמוד שפת תוכנה HTML למשל. לעומת מי שרוצה לתכנת אתרים באנדרואיד צריך ללמוד שפת Java. ישנם עוד שפות כגון C, C++, C#, Visual Basic, JavaScript, PHP, פייתון. כל שפה טובה בתחומה. אבל זה אינו נגמר שם, יש שפות לבניית מסדי נתונים. יש שפות לחקירת מצבים, יש שפות לרובוטים, וזה עדין לא קצה של הקרחון. לאחר בחירת כיוון עבודה שהסטודנט החליט ללכת עליו. צריך לבחור את המסלול המתאים לו. היה והסטודנט בחר ללמוד בניית אתרים, אז בודקים איזה מסלול מבחינת זמן ומחיר הוא יכול לעמוד בו. 120 שעות, 590 שעות וכו׳. ההבדלים הללו של שעות קשורות למספר השפות אותו הסטודנט מעונין ללמוד. רמת המקצועיות כאן משפיע ישירות על כמות השעות ומחיר הלימודים.

    היתרון המובהק של לימודי תכנות הינו מדינת ישראל. מכל צדדי הארץ אנו רואים התפתחות של חברות סטארט אפ המחפשות עובדים מקצועיים נקודתית בשפת תכנות מסויימת. כאן יש יתרון אדיר של בוגר קורס תכנות לעומת בוגר תואר ראשון של מדעי המחשב. ידוע כבר למעסיקים כי סטודנטים בעלי תואר למדו בנוסף לתואר שלהם עוד נושאים אשר אינם קשורים לשפת התכנות אותה החברה מחפשת, ולכן יתרונו של בוגר מסלול מקצועי תכנות בקורס שפת C למשל הוא הרבה יותר גבוה מסטודנט לתואר ראשון. ללא מתכנתים אין רעיון שיכול לצאת לפועל. מדובר בתחום מאוד מבוקש בכל המכללות בארץ. הקורסים נפרשים לאורך חודשים ועד שנים תלוי במסלול.

     

    קורס לימודי אנימציה ועיצוב בתלת מימד

    עולם הטכנולוגיה התפתח כל כך בשנים האחרונות עד שכמעט כל חודש יוצא סרט חדש לקולנוע באנימציה תלת מימד. אנו רואים זינוק בעולם הפרסום שהתחיל להשתמש באפקט התלת מימד. קחו לדוגמא את התוכי של בזק, או את התינוק של במבה. כולם דמויות אשר נוצרו בתוכנות תלת מימד. אבל שלא תהיה לכם טעות חברים, מדובר במקצוע מאוד יקר לבעלי העסקים. עלות סרטון אנימציה באורך של דקה יכול להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים, שלא לדבר על פרסומת או קמפיין פרסום עם פרזנטור מסויים. קמפיינים שמגיעים לעשרות מליוני שקלים. לא סתם אנו קוראים בעיתונים כי עלות הפקת הסרט שרק עלתה 60 מיליון דולר, וזה רק הסרט הראשון, עלות הסרט השני עלתה 125 מיליון דולר, וזה ממשיך לעלות. מדובר בתחום יקר מאוד, ולכן אומנם זה תחום שנראה מאוד אטראקטיבי להיכנס אליו אבל צריך לזכור לבדוק את השוק והיכן ניתן למצוא עבודה. על מנת שלא נתבלבל חברים יקרים, אני אדגיש את כוונתי לגבי מקצוע התלת מימד. זה העתיד, זה מקצוע שכנראה בהמשך יהיה הרבה יותר פופולרי ומחיריו יתחילו לרדת. כאשר היה יותר נגיש לכל עסק במחירים סבירים, כנראה שדרשת המקצוע תעלה במכה אחת. אבל יש עוד הרבה זמן עד שזה יקרה. אני הייתי ממליץ ללמוד מקצועות אשר משתלבים עם התחום של התלת מימד, ככה גם ניתן להיכנס לתחום, גם להתפרנס בקלות וגם לאט לאט להחדיר את הידע שלמדת בקורס אנימציה ועיצוב תלת מימד. קחו למשל גרפיקה, נחשב למקצוע הנדרש ביותר בשוק העבודה, הוא יכול להכניס אותכם למשרדי פרסום, סטודיויים פרטיים, בתי דפוס ועוד. כאשר אתם כבר עובדים במשרד פרסום, תוכלו להמשיך להכשיר את עצמכם בתוכנות תלת מימד, וברגע הנכון כנראה שתוכלו גם לעניק שירות למשרד בכך שתזכירו להם שאתם יודעים תלת מימד והיה וצריך אנימציה ללקוח תוכלו לעשות זאת. עוד נתון שצריך לזכור בתחום התלת מימד, הינו התוכנות הרבות הקיימות בשוק, ישנם תוכנות יחסית פשוטות לעומת התוכנות המקצועיות אשר בהחלט מחייבות אותכם ללימוד בקורס מסודר ומקצועי כיוון שהן קשות מאוד להבנה ולתפעול. אנו מתמקדים בתוכנות מאיה וזיברש (maya & zbrush), התוכנות הללו נחשבות למתקדמות והנדרשות ביותר בשוק העבודה. כמובן שיש לנו גם את 3d max video ועוד, אבל המטרה לא ללמד את כל התוכנות אלא להקנות לסטודנט את הכלים על מנת שיוכל ללמד את עצמו בהמשך תוכנה חדשה. הרי כל הזמן יוצאים שכלולים וחידושים בתחום.

     

    לימודי אדובי אפטר אפקטס

    קורס אפטר אפקטס (After Effects) לרוב מגיע לאחר רקע באחת מתוכנות אדובי בתחום הגרפיקה או הוידאו. במקרה של וידאו רצוי לבוא עם רקע בתוכנת פרמייר (Premiere) שהיא תוכנה של עריכת וידאו נטו. או לדעת פוטושופ (Photoshop) שהיא תוכנה לעריכת תמונה. רק לאחר שליטה בתוכנות הללו רצוי להירשם ללימודי אפטר אפקטס. הסיבה לכך כיוון שתוכנה זאת אינה פשוטה אך עם זאת אינה נלמדת הרבה שעות. רוב הקורסים בארץ לאפטר אפקטס נלמדים בין 40 ל – 60 שעות. תוכנת אפטר אפקטס מאפשרת לבעל המקצוע לעבד מידע דיגיטלי שונה וטיפול בו עד לשלב הפוסט פרודקשן – Post Production (השלב האחרון בעיבוד והפקת סרט). לכן, המורה מצפה מהסטודנט לשלוט ולהבין את המושגים הבסיסים של עולם הניו מדיה (עולם המולטימדיה כפי שהיה נקרא בזמנו). התוכנה מתמקדת ביצירת אפקטים מאוד מרשמים לתמונות או לסרטי וידאו, גדולתה של אפטר אפקטס טמון בכך שהיא מסוגלת לעבוד עם שכבות רבות, בניגוד לתוכנת עריכת וידאו אחרות אשר כל העריכה נעשת ברציפות על אותה שכבה. כאן ניתן לערוך קטעי וידיאו שונים במקביל ועם שילוב של וידיאו, סואנד, אנימציה, 3D ועוד. הרמה שניתן להגיע אליה ניתן לראות בסרטים כמו סופרמן או הנוקמים, רבים מהאפקטים שאתם רואים שם נערכים ונעשים על ידי תוכנת אפטר אפקטס. כמו כן, כל פעם שאתם רואים כותרת ביוטוב שעולה על בסרטון בצורת אנימציה מפורקת עם אפקטים של אש, ברק ועוד. כנראה שזה נעשה על אפטר אפקטס. היום בשוק העבודה משרדים רבים דורשים את המקצוע הזה. נגיד ככה כל גרפיקאי שגם יודע אפטר אפקטס רוב הסיכויים שיקבלו אותו לעבודה ולא רק את חברו הגרפיקאי שיודע לעשות רק גרפיקה. אנימציה לרוב תוספת יותר את העין. אפקטים עם סאונד מביאים לתוצאות טובות יותר של התענינות וחשיפה במוצר. בגלל הסיבות הללו כל משרד, סטודיו, בית דפוס זקוק לאיש מקצוע המבין בתוכנת אפטר אפקטס. במהלך קורס אדובי אפטר אפקטס, הסטודנט ילמד את כל כלי התוכנה, יערוך ויבנה אנימציות ברמה מקצועית ויוכל לצאת לשוק העבודה עם תעודה ותיק עבודות המוכיח את שלטתו בתוכנה.

     

    קורס לימודי עריכת וידאו פרמייר (Premiere)

    מכירים את המשפט, ״תמונה אחת שווה אלף מילים״ ?

    אז סרטון וידאו אחד שווה עשרות אלפי צפיות. כמובן בתנאי שאת הסרטון עורך איש מקצוע שיודע כיצד לערוך. עולם עריכת הוידאו זינק בשנים האחרונות מאוד גבוה לתודעת עולם הפרסום. כל חברת פרסום היום וכל עסק יודעים שעל מנת להתקדם ולקבל חשיפה רחבה לקהל צרכנים שלך, עליך לעלות סרטוני וידאו של המוצר שלך. לא משנה אם המוצר זה משהו פיסי או שירותי, בין אם זה איפון או יעוץ משפחתי, סרטון וידאו יעזור לך לקבל חשיפה מקסימלית. הקורס המקצועי ביותר שנועד להכשיר אותך לזה, הינו קורס עריכת וידאו פרמייר. בקורס הסטודנט לומד עריכת קטעי וידאו, שימוש בקבצים גרפיים, יצירת אפקטים, עריכת עלילה, לימוד כל כלי התוכנה, שימוש בשכבות, ערוצי סאונד ועוד.

    בסופו של יום, הסטודנט צריך להיות מסוגל לקחת כמויות עצומות של מידע דיגיטלי ולהיות מסוגל להביא אותו למוצר סופי הראוי לצפייה. תחשבו למשל על אירוע חתונה או בר מצווה, הצלם צמוד אל הכלה והחתן מתחילת היום ועד סופו, משמע מ8 בבוקר ועד לרוב 2 בלילה. כל הזמן הזה הוא מצלם תמונות סטילס (תמונה רגילה) ומסריט שעות של וידאו לייב (וידאו בזמן אמת), את כל המידע הזה עליו לערוך בצורה מקצועית, נכונה, והכי חשוב באופן שהחתן והכלה יתחברו לסרטון. לדעת כיצד לתפוס את הזווית הנכונה, את הרגע הנכון דורש ממך להיכנס לראש הלקוח שלך, לדעת איזה אפקט לבחור, מתי לחתוך ולעבור לסצינה חדשה, איזה מוסיקה לשלב עם איזה פריים. אומנם, עבודה לא פשוטה אבל בהחלט משתלמת. המחיר הממוצע היום בשוק העבודה לעריכת סרטון לאירוע נע בין 3500 ל-6500 וזה תלוי באיש המקצוע ובנסיונו (משמע בתיק העבודות שלו וכמה שנים כבר עובד בתחום).

    בנוסף, מלמדים את הסטודנט את ההבדל בין סרטון תדמית, לסרטון פרסומת, תעודי, דוקו, סרטון פרופיל (סרטון תעודת זהות) ועוד. לכל סרטון יש מטרה אחרת, חלקם זה הבאת לקוחות לרכישת המוצר, אחרים זה קריאה לפעולה (משמע לצאת לרחוב ולעשות מה שבעל העסק רוצה). בהתאם למטרה ככה צריך לערוך. כמובן שגם המורה מלמד בימוי, למרות שזה אינו קורס בימוי. אבל מכיוון שהעורך חייב לחשוב כבמאי, עליו לזכור זוויות צילום, עלילה, מה הסיפור שרוצים להגיד למי שצופה בסרטון, עריכה עם סדר כרונולוגי מסויים, כמו התחלה אמצע סוף או הפוך. אז אם מעניין אותכם מקצוע מאוד נדרש בשוק העבודה קדימה הירשמו לקורס לימוד עריכת וידאו פרמייר.

     

    לימודי עיצוב גרפי – קורס קריאייטיב – גרפיקה ממוחשבת

    עולם הפרסום בשנים האחרונות מוצף. אם פעם הינו נחשפים ל500 פרסומות ביום במדיה אחת (משמע הינו נחשפים לפרסומות רק מהטלוויזיה), היום אנו חשופים ל5000 פרסומות ביום ממספר מדיות. דרך הפלאפון, טלוויזיה, רדיו, שלטים, חנויות, שירים, אנשי מכירה, יחצנים ועוד. העולם החדש הזה יצר ביקוש עצום לתחום הגרפיקה. הרי על מנת ליצור פרסום ולעניין את קהל הצרכנים עלינו הנגיש להם את המידע באופן שיהיה נעים, קריא וברור. כל זה יכול לעשות אדם אחד. הגרפיקאי, איש המקצוע אשר תפקדו לדעת לקחת כל רעיון, כל מוצר וליצור לו שפה ויזואלית. במילים אחרות לעשות אותו מוחשי, ליצור לו צורה, צבעים ושם. על מנת לדעת לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר עלינו ללמוד גרפיקה ממוחשבת, קורס קריאייטיב או עיצוב גרפי. כל מסלול בעל יעוד שונה. אומנם בכל המסלולים אנו לומדים את תוכנות הגרפיקה המובילות בעולם מבית היוצר של חברת אדובי, פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. אבל כל מסלול מכוון את הסטודנט לשליטה והתמקצעות בתחום מסויים. למשל, בקורס לימודי גרפיקה ממוחשבת, מה שנקרא בשמו המקצועי, ביצועיסט, הסטודנט לומד לשלוט בכל כלי התוכנות, פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, פלוס הבאה לדפוס. מסלול זה דורש שעות תרגול רבות. על הסטודנט להגיע לרמת השליטה הגבוה ביותר בתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי. מטרתו הסופית הינה להיות מסוגל לייצר גרפיקה בעלת שפה ויזואלית המתאימה לדרישות הלקוח וצרכי המוצר בזמן המהיר ביותר. בנוסף, הסטודנט צריך לדעת לייצא את הפרוייקט מהמחשב לדפוס באופן הנכון ביותר. לכן, עליו ללמוד את תחום ההבאה לדפוס, שם מלמדים אותו מה ההבדל בין סוגי הפורמטים השונים כגון: TIFF, JPEG, PDF, GIF ועוד. עובי הנייר על יודפס הגרפיקה, מה ההבדל בין צבעי מדפסת לצבעי מסך על מנת לעשות התאמה בין הצבעים, מה ההבדל בין פיקסלים לוקטורים וכיצד זה משפיע על התוכנה שלנו, ועוד נושאים רבים. מדובר במסלול מקצועי אשר מטרתו להכשיר את הסטודנט לשוק העבודה בכל תחומי הגרפיקה.

    ההבדל בין קורס גרפיקה ממוחשבת לבין קורס לימודי עיצוב גרפי בה לידי ביטוי במספר מישורים. האחד זה בכמות השעות ישנו הפרש של 126 שעות אקדמיות בין המסלולים, חלק מהפרש השעות קשור ללימוד פרוייקטים מתקדמים של פוטושופ ואילוסטרייטור. אבל ההבדל המשמעותי ביותר טמון בלימוד עולם העיצוב. בקורס מעבר ללימוד כלי התוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, אנו לומדים את כל חוקי העיצוב. דגש על עיצוב גרפי כמובן. כמו למשל: טופולוגיות, תורת הצבעים, תורת הפונטים, עימוד נכון, קומפוזציות שונות, אימג׳ וטקסט, היררכיה, גריד ועוד.

    הטעות הנפוצה ביותר בתחום הגרפיקה ועיצוב זה שאני חושבים שיש כאן שיקול של ״טעם וריח״, משמע אם אדם אחד מסתכל על פלייר וחושב לעצמו שפלייר זה מעוצב יפה, לעומתו אדם אחר רואה את אותו פלייר וחושב לעצמו שזה פלייר מכוער, מי מהם צודק ?

    התשובה היא שאף אחד מהם לא צודק. הרי אין שום קשר ל״טעם וריח״. אין כאן שום שיקול של יופי. אלא נטו אוסף של חוקים מעולם העיצוב, שימוש נכון בכלי התוכנה ותוצר סופי מקצועי אשר מטרתו לדעת לתפוס את תשומת ליבו של הצרכן.

    כאשר אנו באמת מעוניינים לקחת את מקצוע הגרפיקה לשלב הבא, אנו מתחילים להביט לכיוון קורס לימודי קריאייטיב המכיל בתוכו, שיווק, פרסום, עיצוב, קופירייטינג, הבאה לדפוס ותוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. תוכנית לימודים מאוד מקצועית אשר מכשירה את הסטודנט להיות מסוגל להעניק מענה בכל תחומי הפרסום, בין אם זה משרדי פרסום, בתי דפוס, סטודיו פרטי, סטודיו צילום או עבודה כעצמאי.

    נושאי הלימוד מתמקדים בתחום הגרפיקה ופרסום ולא בשאר הנושאים שקשורים לתחומים אחרים. כמו למשל חטיבת השיווק אשר נלמדת במסלול זה מתמקדת בשיווק בתחום הניו מדיה (מולטימדיה) ולא שיווק של מנהל עסקים. אומנם בחלק ממה שלומדים יש את אותם תכנים, אבל ההתמקדות באותם תכנים מופנית כלפי תחום הגרפיקה. אני אתן דוגמא מתחום השיווק וככה יהיה יותר קל להבין. יום אחד נכנס למשרד שלנו לקוח המעונין לייבא מגבונים מהודו. עלינו לייצור שפה ויזואלית (גריד בשמה המקצועי) המתאימה לאותו מוצר. אם אנו לא יודעים איזה סוג מוצר זה מגבון אנו יכולים ליצור גרפיקה מטעה, ובכך ליצור מיצוב מבלבל, מה שיוביל לאיבוד לקוחות כיוון שלא ירכשו את המגבונים הללו. אבל אם אני יודע את סוגי המוצרים, מוצר נוחות, מוצר חיפוש, יוקרה, מתכלה וכו׳. אני כנראה אצליח לדבר את שפת המוצר ולהתאים לו גרפיקה מדוייקת יותר הממקדת את הצרכן ביתרונותיו של מוצר זה על מתחריו. גם צריך לדעת מה סוג הביקוש שלו, האם ביקוש חיובי, שלילי, עודף ביקוש וכו׳. כל זה נכנס לתחום השיווק עם התמקדות בתחום הניו מדיה.

    אחד הנושאים המרתקים ובעלי החשיבות הגבוה ביותר בתחום הגרפיקה הרי זה הנושא פרסום. מילה זו מכילה כל כך הרבה חוקים. כן כן שמעתם נכון, חוקים. משרדי הפרסום הגדולים ביותר בעולם, אספו מידע רב אודות חשיפתם של המוצרים אשר שיווקו לקהל הרחב, ולאחר עשרות שנים ישנם מסקנות. כיצד לתפוס את תשומת ליבו של הצרכן. כיצד לגרום לו לפעול (מה שנקרא קריאה לפעולה). אני אסביר, חברת אפל הגדולה עשתה פרסום אחד בלבד אשר שודר פעם אחת בלבד בשנת 1984. באותו פרסום לא צויין ולא ראו מחשב. הכיצד חברת מחשבים מהגדולות ביותר בעולם אשר באותה תקופה פרצה דרך בתחומה, עושה פרסום של דקה שלימה (מה שנחשב להרבה מאוד זמן בתחום הפרסום) בלי להראות לנו את המוצר אשר מעוניינת למכור ?

    התוצאה לפרסום זה הגיע מאוד מהר, יום למחרת נמכרו חצי מיליון יחידות מחשב. מאז אותה פרסומת אשר שנתה את חוקי עולם הפרסום, אנו רואים חברות כמו איקאה, נייק, גולדסטאר ועוד, עושים פרסומות שונות ומגוונות אבל לא בהכרח מדברות ישירות על המוצר. על מנת לשלוט בתחום הפרסום עלינו ללמוד את חוקי עולם הפרסום. מה זה פרסום מכוער ולאיזה קהל יעד פונה. האם יש כזה דבר פרסום מזעזע ? מה זה פרסום חכם ? כיצד עושים שימוש במוסיקה, ספין, סריקה 360 על מנת להבליט את המוצר שלנו לעומת כל מתחריו ?

    כל זה ועוד בקורס פרסום.

    האם אפשר לעשות גרפיקה ללא שליטה במלל ? האם מספיקה לנו רק תמונה, רק אימג׳, ויזואל בלי שום תוכן טקסט שידבר אלינו ? כמובן שלא ניתן. 3 יסודות העיצוב מלמדים אותנו שאנו חייבים שילוב של תמונה, טקסט ורעיון על מנת לייצור גרפיקה טובה. הטקסט יכול להיות כללי, ממוקד, מצחיק, סלוגן, אינפורמטיבי וכו׳. על מנת לדעת לשלוט בטקסט עלינו ללמוד קופירייטינג. לא מספיק להיות אדם בעל כשרון כתיבה, אלא צריך לדעת באופן מקצועי להיות מסוגל לייצור מלל לכל תמונה, מוצר, רעיון המוצג בפנינו. לשם כך אנו לומדים בקורס קריאייטיב קופירייטינג. הסטודנט בשלב זה לומד טכניקות כתיבה אשר מקנות לו כלים להיות מסוגל לכתוב טקסט על כל רעיון ומוצר בפחות ממספר שניות. יצירת תוכן, שיווק חוויתי, סלוגנים ועוד, זה רק חלק מלימודי הקופירייטר.

    לאחר שקראתם את כל זה, האם אתם מבינים כמה עולם הגרפיקה מפותח. זה לא כפי שהיה בעבר. היום עלינו לשלוט במספר נושאים על מנת להיות מסוגלים לעניק שירותי עיצוב גרפי מקצועיים.

     

     

     

     

    קורס לימודי עיצוב גרפי – גרפיקאי מתמחה

    בניגוד לשאר מסלולי הגרפיקה, מסלול זה הינו מאוד ממוקד לפעולה מסויימת אשר הסטודנט מעוניין להיות מסוגל לבצע. גרפיקאי מתמחה כשמו הוא, הסטודנט מקבל כלים על מנת להתמחות באותה פעולה אשר עליו לעשות. קחו למשל צלמים חובבנים המעוניינים ללמוד ריטוש ותיקון תמונה בלבד. במקום ללמוד את מסלולי הגרפיקה מרובי השעות, כאן הם יכולים ללמוד נקודתית את אותם פעולות לביצוע משימה זו, להתמקד בפעולה של ריטוש ותיקון תמונה בתוכנת פוטושופ בלי לבזבז זמן על תוכנות גרפיקה אחרות אשר פחות רלוונטיות לתחומן.

    מסלול זה מאוד מתאים לעצמאים אשר מעוניינים לדעת ליצור פרסום עם גרפיקה מקצועית המתאימה לפייסבוק או לעיתון בצורה פשוטה, בלי להיכנס לעומק התוכנות. ישנם גם סטודנטים אשר אינם יודעים האם מקצוע זה מתאים להם ולכן דווקא המסלול הזה מתאים להם. במקום להתחייב לתוכנית לימודים ארוכה ומחייבת, הם יכולים ללמוד על תוכנה אחת ולראות האם זה מתאים ומדבר אליהם.

     

    לימודי צילום – קורס צילום מקצועי

    נאמר כבר כי תמונה אחת שווה אלף מילים. בקורס צילום מקצועי משפט זה נכון עוד יותר. מי שעדין לא רכש או עבד עם המצלמות החדשות של היום אינו מבין עד כמה מוצר זה מורכב. היום המצלמה הינה מחשב לכל דבר, אתה מסוגל לעשות בה אינספור אפשרויות, אתה מסוגל לערוך בה את התמונה אשר צילמת, להוסיף פילטרים ועוד מגוון אפשרויות העוזרות לצלם להוציא את מיטבו מאותו אירוע. צלם מקצועי יודע כי עדיף מינימום תמונות ומקסימום איכות. צלמים אשר מצלמים בחתונה או בר מצווה 2000 תמונות ומתוכן רק 200 יצאו סבירות, ניתן להבין כי אותם צלמים אינם אנשי מקצוע. לעומת זאת, צלם אשר צלם 2000 תמונות ומתוכן 1800 טובות כנראה יודע מה עושה. לא מספיק לדעת להחזיק מצלמה אלא צריך לדעת עולם ומלואו של תיאוריה ורמת ביצוע גבוה על מנת לצלם באופן מקצועי. מושגים כמו: עומק שדה, פרספקטיבות, סוגי צמצמים, סוגי פלאשים, תאורה, אופטיקה, סוגי חשיפות, אור ועוד. בנוסף לתיאוריה, על הצלם המקצועי לתרגל שעות רבות על מנת להיות מסוגל לצלם תמונה אחת ולהשיג בדיוק את התוצאה הרצויה, מה שנקרא תמונה טהורה (תמונה אשר צולמה בפעם אחת בלבד בלי שום אפקטים). במהלך לימודי צילום הסטודנט יוצא לשטח מספר רב של פעמים על מנת לתרגל את מה שלמד בכיתה. צריך לתרגל צילומי לילה וצילומי בוקר, צילום כשהשמש בזריחה או שקיעה, כל המצבים הללו משפיעים ישירות על איכות התמונה. בשוק העבודה של צילום ידוע כי לא מספיקה תעודה טובה אלא צריך בעיקר תיק עבודות המראה את המקצועיות שלי כצלם. נכון להיום לקוחות בוחרים את הצלמים אך ורק בהתאם לתיק העבודות שלהם, לכן צלם שאינו יודע מה עושה, לא משנה איזה תעודה תהיה לו הוא כנראה לא יצליח להתפרנס בשוק העבודה. לכן, אצלנו בקורס צילום מקצועי הסטודנט בכל שעור מקבל מטלה הדורשת לצלם ע״פ מה שלמדו באותו שעור, בסופו של קורס הסטודנט מחזיק למעלה מ – 5000 תמונות ויכול לבנות לעצמו תיק עבודות מכובד.

     

    לימודי לייטרום לצלמים

    כולנו יודעים כי זה אינו מספיק רק להיות צלם טוב, לפעמים אנו מוציאים את עצמנו בתנאי מזג אוויר קשים, סופות, לחות גבוה מאוד, גשם ועוד. אבל אין מה לעשות זה היום צילום שהוחלט וחייבים להוציא את המיטב ממנו. לכן הצלם יעשה את עבודתו בצורה המקצועית ביותר בעת הצילום בשטח, אבל לאחר מכן הוא יעלה את כל התמונות שלו למחשב שלו בסטודיו ויעבור תמונה תמונה לבדוק ולערוך. לא מדובר בעריכה גרפית ושינוי חד של כל התמונה, אלא מדובר בתיקונים קטנים ושיפור תנאי הצילום, שיפור איכות התמונה. כל זה הצלם עושה בתוכנה מספר אחת בעולם שנועדה לזה, תוכנת לייטרום מבית היוצר של חברת אדובי.

    בקורס לימודי לייטרום, הסטודנט לומד כיצד לערוך ולשפר את התמונות שלו. כל תמונה בכל מצב ומכל מקום אנו יכולים לתקן ולייצור שיפור לתנאי התמונה. נגיד תמונה שנחשפה לשמש יותר מדי ויש לה חשיפת יתר, אנו יכולים להכהות, או תמונה שיש לה טשטוש בכלל תנאי לחות גבוהים, גם כאן אנו יכולים לסדר זאת. לייטרום נחשבת לתוכנה פשוטה בעלת אפשרויות של תיקוני תמונה באופן ידני או תיקונים אוטומטים על ידי הפעלת כלי התוכנה. מיותר להגיד שכל צלם היום חייב לדעת אותה, בין אם הוא צלם חובבן או צלם מקצועי. לא כולם חייבים לעבוד על פוטושופ, הרי החברה שיצרה את שתי התוכנות הללו שמטרתם לתקן תמונות הינה חברת אדובי. היא כנראה לא עשתה זאת על מנת להתחרות בעצמה או לשים לעצמה רגל, אלא לעניק אפשרות שווה גם לחובבנים וגם למקצוענים מבחינת עריכת תמונות. נכון שהשלב המקצועי יותר והגבוה יותר זה עריכת תמונות על תוכנת פוטושופ, אבל אין צורך לקפוץ לשם מיידית. בשוק העבודה בתחום הצילום וגרפיקה מחפשים אנשי מקצוע השולטים בלייטרום. כולנו יודעים ששוק הצילום רק הולך ומתפתח מיום ליום. יותר ויותר אנשים מחפשים כיצד לתפוס את הרגע הזה בחייהם, הרגע החשוב בו אנו רואים לראות ולהרגיש את התחושה שלנו דרך תמונה אחת. לכן הדרישה בשוק תמיד תהיה קיימת.

     

    לימודי פוטושופ לצלמים

    גם הצלם המוכשר ביותר אינו שולט על מזג האוויר. אתה יכול לקבוע יום צילומים, להכין את כל הציוד, להכין את הרכב, לקחת יום חופש, לצאת לשטח ולהתחיל לצלם. אבל אולי לטבע יש תוכניות אחרות. סופה קטנה, קצת גשם, רמת לחות גבוה, כל זה יכול להפוך את יום הצילומים שלנו ליום סיוט שלנו. על מנת להתמודד עם זה עלינו לדעת פוטושופ לצלמים.

    כמובן שהצלם צריך לשלוט במצלמה ולעשות את המיטב בשטח כאשר מצלם, לא תמיד יש לנו את התקציב או זמן לחזור ולתאם מחדש סיישן צילומים. אבל אנו כן חייבים להנפיק תמונות טובות ואיכותיות בשביל הלקוח או בשביל עצמנו. על מנת להיות מסוגלים לעשות זאת, רצוי ללמוד קורס לימודי פוטושופ לצלמים. תוכנית לימודים ממוקדת אשר מלמדת אותכם את הכלים העיקרים שתוכנת פוטושופ מציעה לתיקון וריטוש תמונה. במקום ללמוד גרפיקה ולהיכנס לכלים שאינך צריכים. כאן תוכלו ללמוד נטו את התוכנה לצורך צילום. אוי לצלם המקצועי שאינו שולט בפוטושופ ברמה גבוה. זה כמו להיות מורה לאומנויות לחימה בלי ידיים ורגלים. אומנם זה מאתגר אבל כנראה שלא הגיוני. כנ״ל לגבי צילום. החלק השני של הצלם במקצועיות שלו כאיש מקצוע זה התוכנה. לאחר הצילום אנו חייבים לעלות את כל התמונות למחשב ולבדוק אותן. יש מצבים שאנו נאלצים לתקנם, לערוך אותם, לסדר אותם וכו׳. אבל השליטה בפוטושופ הינה חובה לעוסקים בתחום הצילום. יש לזה השפעה ישירה על סיכוי מציאת העבודה. צלם שרק יודע לצלם, או קצת יודע פוטושופ אוטומטית ידורג במועמד נמוך לעומת צלם עם ידע נרחב ומקצועי בפוטושופ. אף אחד אינו רוצה חצי עובד אלא עובד שלם. קורס זה אינו נועד רק למי שרוצה להיות צלם מקצועי, היום כמעט כל אדם רוצה לשלוט בפוטושופ. כל אדם בשלב זה או אחר מעוניין להיות מסוגל לשנות תמונות כפי שנראה לו, זה יכול להיות תמונות של המשפחה, זה יכול להיות חידוש תמונות של סבא וסבתא מהעבר. הוספת צבעים וגוונים, תיקוני פצעים בתמונות פנים ועוד אינספור אפשרויות שהתוכנה מעניקה לאיש אשר שולט בה.

    קורס לימודי פוטושופ לצלמים מעבר להתמקדות בכלי ריטוש ותיקון תמונה לצלמים גם מעניק את האפשרות להתקדם יותר ולהמשיך לכלל כלי התוכנה, הנוגעים לתחומים אחרים. הסטודנט יכול לבחור במה מעוניין להתמקד.

     

    מכללת יסודות אילת

    שעות פתיחת המכללה: בימים א'-ה' מ- 10:00 עד 20:00

    לשיחה עם יועצת לימודים ולקבל סילבוסים ומידע נוסף:

    מכללה 077-804-9931

    לחצו כאן לשליחת וואטסאפ למנכ"ל המכללה, יונתן ארוך

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת