שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    מכללת יסודות אילת – אנימציה ותלת מימד

    גרפיקה תלת מימדית

    מאת: יהונתן ארוך – מנהל מכללת יסודות אילת

    בצאתנו מהחגים אני מעוניין לדבר איתכם על נושא מאוד פופולרי וטרי בשוק.‬

    עולם האנימציה והתלת מימד. כוונתי לכל אותם סרטים שאתם מכירים, כגון: "עידן הקרח", "מיפלצות בע"מ" ועוד. את הסרטים הללו עורכים בתוכנות תלת מימד כמו מאיה או 3D MAX. נכון להיום כמעט ואין מכללות בארץ המלמדות את תוכנות אילו ברמה גבוהה שתאפשר לנו ליצור סרטונים מסוג זה. במידה ואנו רוצים להגיע לרמה זו עלינו לעזוב את הארץ ולהירשם ללימודים בחו"ל.

    כאן המכללה הטכנולוגית מגיעה לעזרתכם. קיימת תוכנה מדהימה, פשוטה לשימוש, אשר עובדת באופן חלק עם תוכנות אדובי (כגון: פוטושופ, אילוסטריטור ועוד).היתרון של תכונה זו הינה שניתן לצייר באילוסטריטור ומיידית להעביר את הציור לתוכנת אנימציה ולבנות תזוזה.

    התוכנה מסוגלת לקחת כל ציור שציירתם, לא משנה אם הציור איכותי, מקצועי או חובבני ולהפוך אותו ל"אובייקט ווקטורי" המקבל הנפשה ותזוזה על המסך. בנוסף, במידה וציירתם דמות כמו בארט סימפסון, התוכנה מאפשרת לנו לשנות את המימדים של גופו. זאת אומרת שניתן לעשות את בארט שמן יותר או עם ראש יותר גדול, רגליים צרות וכדומה.

    התוכנה מתמחה באנימציה דו ממדית, כל הסדרות של סאופ-פארק, איש משפחה וסימפסון נעשים ע"י תוכנות אילו. במידה ואתם מעוניינים ללמוד מקצוע חדש ומדהים – זאת התוכנה בשבילכם, במידה ואתם מעוניינים בעתיד לעשות סדרת אנימציה משלכם – זה המקום.

    שם התוכנה הינו ‪Anime Studio‬ – ותוכנה זו נלמדת אך ורק במכללה הטכנולוגית אילת.

    מכללת יסודות אילת

    שעות פתיחת המכללה: בימים א'-ה' מ- 10:00 עד 20:00

    לשירותי מעבדה ומכירות וללימודים

    טלפונים: 08-6317011 / 050-338-338-6 / 050-2-444-29

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת