שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    מכללת יסודות אילת – כל מה שצריך לדעת

    המכללה הטכנולוגית באילת או בשמה הרשמי "מרכז מחשבים אילתי בע"מ" (מ.מ.א.) מוכרת מזה 32 שנים בזכות מייסדיה: פסיה ומשה ארוך. לפני 6 שנים עברה המכללה לניהולו של הבן יהונתן השומר בקנאות על הצביון החינוכי, האידיאולוגי והמקצועי שהקנו למקום הוריו. תחת אותן אמות-מידה הוא הרחיב והוסיף 2 מחלקות: מעבדת תיקוני מחשבים ומח' מכירות.

    הקיר המצוייר היפהפה של שתי דמויות מרקדות לצלילי אי-פוד לא רומז מה שצפוי מאחורי חומת הפטיו. בפנים מתגלים חדרי לימוד נעימים, חדרי מחשבים המצוידים במיטב הטכנולוגיה ומעבדת שרות תוססת מלאה במחשבים שבטיפול.

    אכן מכללה רב-גונית אשר נותנת מענה לאוכלוסיה רחבה מילדים בגילאי ביה"ס היסודי ועד מבוגרים אפילו בני גיל "הזהב". ילדים, נוער וצעירים אחרי צבא נוהרים למכללה לקבל תמיכה, תיקון ושידרוג של ידיעותיהם במה שמכונה "עקב אכילס" (נקודת התורפה) של מערכת החינוך, דהיינו, במתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. כמי שמחזיקים באדיקות באידיאולוגיה של חינוך לכל, הלימודים נעשים בקבוצות קטנות והתקדמות אישית ע"פ הקצב, וכל זאת – במחיר ממוצע של 35 ₪ לשעה.

    נהגי המוניות מכנים את המכללה בשם "פטיו מחשבים" וזאת משום העיסוק העיקרי של המכללה. הקורסים הכי מתקדמים בכל נושאי עולם המחשבים מתבצעים שם, החל מ"הכרת המחשב ויישומיו", מכלול מקצועות הגרפיקה הממוחשבת ועריכת וידאו וכלה בכל ההסמכות המקצועיות של חב' מיקרוסופט.

    בכל הקורסים הללו ניתן מענה מקצועי ע"י צוות מורים ומדריכים בעלי ניסיון רב תוך הקפדה על בניית תוכנית לימודים אישית הנותנת מענה הן לצורכי התלמיד והן מתקדמת ומתעדכנת כל העת על-פי הטכנולוגיה האחרונה.

    התפיסה לפיה "כל אחד יכול" היא גישה פדגוגית והצוות שדבק בה מוצא את הדרך הדידקטית המתאימה לכל תלמיד תוך בניית הביטחון העצמי של כל תלמיד. כבר קרה שהגיע תלמיד נואש שנזקק לשיפור ידיעותיו במתמטיקה ומצא עצמו לומד באמצעות מחשבים וכאשר כבר לא היה זקוק לעזרה והסתבר שהוא "שוחה" בחומר, הוא כבר "נדלק" על קורס במחשבים.

    יש לציין כי שנים רבות ביקשו תלמידי ובוגרי הקורסים השונים כי המכללה תתן להם מענה בשני תחומים נוספים: האחד – תמיכה ותיקון מחשבים, והשני – מכירת מחשבים. בשנים האחרונות מתוך מגמה של הרחבת סל המוצרים, כדרישת התלמידים, נפתחה המעבדה שעונה על הציפייה לקבל מענה איכותי, אמיתי וזול לכל דורש, מצד אחד, ומצד שני תלמידי הקורסים של טכנאות מחשבים ורשתות יכולים להיצמד לטכנאים להתנסות בזמן אמת וללמוד את רזי המקצוע. כך כשהם יוצאים לשוק העבודה הם מצויידים הן בידע תאורטי והן בידע מעשי. למקבלי השירות מובטח כי לא יהיו הפתעות, השירות יהיה במחירים ההוגנים ביותר, איכותי, אמין ויסודי.

    תחת קורת הגג של המכללה

    מכירת מחשבים מכל סוג ופירמה, תוך התחייבות למחיר הזול ביותר. המכללה התחייבה כי מי שיגיע עם כל הצעה שקיבל יזכה לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. אכן המכללה הטכנולוגית כוללת תחת כנפיה מספר מחלקות אשר גורמות לה להיות ראויה לכותרת "רב-גונית": לימודים, מעבדה ומכירות.

    והכל תחת אותו "אני מאמין": איכות יכולה להינתן גם במחיר ידידותי, סביר, הוגן. איכות שמפגישה את הכי מקצוענים שיש, החל מהמורים והמדריכים וכלה בטכנאים, עם הלקוחות הנזקקים. הלקוחות המרוצים שמחים לגלות שאכן מה שהובטח הוא מה שהתבצע ולכן לעיתים נוצרים תורים. תור של ממתינים לשיבוץ באנגלית או במתמטיקה, תור של ממתינים לשיבוץ בקורס "עיצוב אתרים באינטרנט" ועוד. בכל מקרה גם אלה הממתינים לשיבוץ קבוע, מקבלים מענה שנותן פתרון למה שהכי דחוף להם.

    תושבי אילת והערבה מוזמנים לקבוע פגישת התרשמות בלתי מחייבת ולשמוע פרטים נוספים.

    מכללת יסודות אילת

    שעות פתיחת המכללה: בימים א'-ה' מ- 10:00 עד 20:00

    לשירותי מעבדה ומכירות וללימודים

    טלפונים: 08-6317011 / 050-338-338-6 / 050-2-444-29

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת