שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    מכללת יסודות אילת – כרטיס הכניסה שלכם לעולם טוב יותר

    שמה של המכללה הטכולוגית מ.מ.א. באילת הולך באילת. זה השילוב המנצח של וותק, שיטת לימודים ויחס שעושים את ההבדל ועם מאות לקוחות מרוצים אי אפשר להתווכח. המכללה הטכנולוגית אילת – מ.מ.א בע"מ, היא המכללה הפרטית הוותיקה באילת. נוסדה לפני 37 שנים על ידי פסיה ארוך ז"ל ומשה ארוך, יבדל לחיים ארוכים, וחרטה על דגלה "מקצועיות, מחיר ואמינות". במקרה של המכללה הטכנולוגית זו לא רק סיסמא. מה שהיה נכון לפני 37 שנים, כשהמכללה נפתחה, נכון היום, ויהונתן ארוך מנהלה, מבטיח שכך יהיה גם בעתיד.

    בלעדיות על מוצרי אפל

    נכון להיום מתנהלת המכללה הטכנולוגית מ.מ.א. בארבעה מישורים: לימודים, מחלקת מכירות של כל מוצרי האלקטרוניקה, בלעדיות על מוצרי "אפל' כשותף עסקי של 'אי דיגיטל' (היבואן הרשמי של 'אפל'), המעבדה היחידה הרשאית להעניק תמיכה למוצרי 'אפל' ושאר ציוד האלקטרוניקה, וחטיבת הפרסום הנקראת מ.מ.א פרסום. יהונתן ארוך, מנכ"ל המכללה ב-12 השנים האחרונות, חידש את המותג הוותיק, שיפץ את המבנה ואת הכיתות, צייד אותן בציוד הטוב ביותר, הנהיג שיטות ניהול חדשות, הוסיף כיתות לימוד, גייס מורים מקצועיים ממדרגה ראשונה, ופתח גם מחלקה למכירה, מעבדה לתיקון מחשבים, ומשרד פרסום בלעדי, העוסק עם גדולי משרדי הפרסום במרכז הארץ.

    תגבור במתמטיקה אנגלית והבנת הנקרא

    במכללה לומדים מחשבים, מתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא, כיתות לימוד למתקשים במקצועות אלה שהם הבעייתיים ביותר. תוכנית הלימוד היא אישית. אחרי מספר מפגשי הכרות, בונים לכל תלמיד תכנית לימודים אישית לפי הצורך, ומתקדמים בקצב שלו בלבד. הקורסים מיועדים לתלמידים מכתה א' ועד יב', ויש גם קבוצות למבוגרים. כיום לומדים כשלוש מאות תלמידים בכתות האנגלית והמתמטיקה במכללה, ואין בהן אפילו מקום פנוי אחד.

    המכללה הטכנולוגית המובילה

    במכללה הטכנולוגית מ.מ.א תוכלו ללמוד את כל מקצועות המחשב. הצוות מונה 12 מורים, כולם מקצועיים בתחומם, הנדסאים ומהנדסים. שיטת הלימוד הייחודית הנהוגה במכללה, מצליחה לשמור על אחוזי זכאי תעודה הגבוה ביותר באילת. חלק מהקורסים מתנהלים בקבוצות קטנות של 4-8 תלמידים וחלק בקבוצות של 12 תלמידים. כל שיטת לימוד מותאמת לתלמיד בהתאם ללימודים שבחר. תלמיד שירצה ללמוד, לא יצטרך לחכות לקבוצת לימוד חדשה, אלא יצורף לקבוצה קיימת ויתחיל ללמוד מידית (שיטת ה-ח'), ויש תוכניות בהן כל התלמידים מתחילים ביחד ולומדים באותה רמה (השיטה הפרונטלית). ב- מ.מ.א מקפידים שרמת הלימודים תהא שווה לזו במכללות מהשורה הראשונה בתל אביב.

    קורס צילום מקצועי

    אחד הקורסים המובילים של המכללה הוא קורס צילום מקצועי, שנפתח לאחר שנים של דרישה בעיר ללימודי צילום מקצועיים. בנוסף יש קורס טכנאי P.C. ורשתות. תלמידים שסיימו את הקורס, יכולים להמשיך בקורס מנהלי רשתות או אבטחת מידע וטכנולוגית ענן. בנוסף נפתח קורס תחזוקת סמארטפונים וטאבלטים. תחזוקת סמארטפונים וטאבלטים הינו המקצוע המבוקש ביותר בעולם נכון להיום, כיום נרשמו בישראל למעלה משני מיליון מכשירים, מה שהופך את התעודה של מסיימי הקורס לחזקה בשוק העבודה.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת