שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    מכללת יסודות אילת – מי יכול לעבור קורס טייס?

    כל אחד יכול ללמוד טכנולוגיה

    מאת: יהונתן ארוך – מנהל מכללת יסודות אילת

    השבוע יקבלו למעלה מ-160 חניכי קורס הטייס את הכנפיים והדרגות, יעלו על מגרש המסדרים ויפליאו במפגן אוירי. 5 נשים ביניהם – כבוד!

    אין ישראלי שלא שואף שילדיו יהיו יום אחד בין הטייסים הללו.

    אז זהו שאם עוקבים אחרי הנתונים האישיים שהחניכים הביאו איתן לקורס, רואים שהכל עניין של תשתיות. כן, כן תשתית ראויה במתמטיקה, תשתית ראויה בהרגלי למידה, תשתית ראויה במשמעת עצמית, תשתית ראויה בהבנה טכנולוגית, בקיצור: תשתית ראויה!

    אין זה סוד שיש בעיה במערכת החינוך בארץ כולה ובאילת בפרט. לכן הורים שיש להם את המודעות לחשיבות של הקניית כל אותם יסודות חשובים, מחפשים פתרונות במסגרות א-פורמליות. המכללה הטכנולוגית, שמה את הדגש על מקצועות היסוד. אנגלית, מתמטיקה והבנת הנקרא. במכללה מציעים לילדים ולנוער כל מה שביה"ס לא מציע: עבודה בקבוצות קטנות, התקדמות בקצב אישי, איתור ואיבחון פערים ע"י ניתוח טעויות, עידוד חשיבה יצירתית ומתן לגיטימציה לדרכי פתרון אישיות והכי חשוב במחיר הוגן וידידותי!

    מכללת יסודות אילת – מי יכול לעבור קורס טייס?

    במכללה הטכנולוגית לא יגידו לתלמיד "אבל לא פתרת כמו שלימדתי", להיפך, אם הפתרון נכון והדרך היתה יצירתית וייחודית-יעודדו וישבחו ולא ינזפו ו"יכסחו" בניקוד מבחניו.

    והתוצאות לא מאחרות להגיע: תלמידים משפרים הישגיהם, מתמלאים בבטחון עצמי ומעיזים לחלום רחוק. כך מגיעים לקורס טייס!

    הפעם נגענו רק בחטיבה אחת. בחטיבות הגרפיקה והעיצוב, בחטיבת הסמכות מיקרוסופט לטכנאים ולמנהלי רשתות ובחטיבת התיכנות, בפעם אחרת.

    והיות שהיעוץ הוא חינם, אז כל מה שצריך הוא להתקשר לפי הפרטים המופיעים בסוף המאמר ונשמח להדריך אתכם במסלול הטוב ביותר להשתלבות בתחום המקצועי המועדף עליכם.

    מכללת יסודות אילת

    שעות פתיחת המכללה: בימים א'-ה' מ- 10:00 עד 20:00

    לשירותי מעבדה ומכירות וללימודים

    טלפונים: 08-6317011 / 050-338-338-6 / 050-2-444-29

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת