שואפים להצליח? אנחנו כאן כדי לעזור

קדימה, מלאו פרטים ואתם בדרך הנכונה



    רוצה להיות מאמן כושר? הצטרף אלינו!

    קורס מאמני חדר כושר באילת נועד להקנות לכל משתתף את ההסמכה לאימון אנשים בחדר כושר ובפעילויות ספורטיביות נוספות. הוא כולל לימודים עיוניים על גוף האדם ונושאים אחרים וכן תרגולים מעשיים. בוגריו מקבלים תעודת הסמכה המוכרת על ידי הרשויות. המקצוע הנ"ל נדרש רבות הודות לתרבות הספורט העשירה הקיימת בישראל ובעולם. מכללת "יסודות" הפועלת באילת עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    קורס ממוקד ומקצועי

    הקורס הינו ממוקד ויעיל ותוך פרק זמן קצר יכולים הבוגרים להשתלב בגופים שונים המציעים משרות רבות. כל אחד יכול להתחיל לעבוד בחדר כושר ובמוסדות בריאות וספורט. לחילופין יכול להיות עצמאי ולהעביר אימונים לאנשים החפצים בכך. פעילות גופנית מפוקחת יכולה להתנהל גם במקומות שונים כמו טיילות ים, פארקים, בתים פרטיים ועוד. מאמן אישי יכול לרכוש לעצמו ציוד בסיסי ומגוון ועימו להעביר סדרות רבות של תרגילים ספורטיביים. רבים אף לומדים את המקצוע לצרכים אישיים ועוסקים בספורט כתחביב בריא ומהנה. קורס הכשרה כזה מפוקח על ידי מנהל הספורט. הוא כולל לימודי מדעי הגוף, מדעי כושר ואימון גופני, אימון קטינים ועוד. במהלכו מועבר ידע והבנה בסיסיים בזיקה של הכושר הגופני והאימון הגופני לבריאות. יש חשיבות להכרת תרגילים ושיטות עבודה כדי למנוע פציעות. בנוסף תשומת לב לתזונה נכונה, התנהלות נכונה. הגברת שליטה על מתחים נפשיים ועוד.

    מסלולי לימוד

    מסלולי הלימוד כוללים לימודים עיוניים על שיטות אימון לבני גילאים שונים ובניהם קטינים, מבוגרים וקשישים. כמו כן, הפיזיולוגיה של הגוף, שיטות לחיזוק שרירי הגוף, תרגילים אירוביים לסיבולת לב ריאה, תרגילים לחיטוב אזורים שונים בו, שיטות לחיזוק מנטלי של מתאמנים. בנוסף, פרק עזרה ראשונה כולל החייאה ותכני לימוד נוספים. הלימודים נעשים ע״י המכללה האקדמית בוינגייט, והסטודנטים מקבלים את התעודה של רשת המכללות הגדולה ביותר בארץ והמובילה ביותר בשוק העבודה, המכללה האקדמית בוינגייט.

    מכללה בעלת מוניטין

    מכללת "יסודות"  הפועלת באילת עוסקת בנושא ומומלץ ללמוד אצלה. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, צוות איכותי, סיוע למציאת משרה בתעשייה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה ומרציה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום. המכללה תשמח  להעמיד את התשתית המעולה שברשותה לכל תלמיד הנזקק ללימודים אלו.

    אלפי בוגרי מכללת יסודות אילת , השתלבו בשוק העבודה

    אל תחכו והצטרפו כבר עכשיו להצלחה

      קידום אתרים באילת קידום אתרים באילת